Повернення та обмін купленого у нас товару здійснюється за погодженням протягом 14 днів з дня покупки відповідно до законодавства України.
Обов'язкова умова: товар не був у вжитку, упаковка не пошкоджена, збережено товарний вигляд та споживчі властивості.

Для здійснення повернення або обміну, будь ласка зверніться поштою: sopex.ua@gmail.com

Магахин здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

При отриманні товару обов'язково перевірте його на відсутність дефектів і цілісність комплекту. Ми надаємо гарантію на кожен наш товар терміном 14 днів з моменту його отримання. У разі поломки товару під час гарантійного періоду з вини виробника, зверніться до нас і ми обміняємо його на новий. Якщо аналогічного товару немає в наявності, Ви можете обрати інший, з перерахунком вартості або ми повернемо Вам гроші. Для цього потрібно надати товар в повній комплектації.

Обмін товару, який не підійшов:
Якщо Ви виявили, що товар Вас не влаштовує або не підійшов за розміром, його можна обміняти на новий.

Це можливо за таких умов:

• відсутність пошкоджень на коробці;

• збережений товарний вид товару і його споживчі властивості;

• наявність повної комплектації;

• товар не був у експлуатації.

Обмін з заводським дефектом:

Не завжди можна помітити дефект в товарі при його отриманні. Якщо Ви виявили дефект, Ви можете обміняти його навіть після оплати замовлення. Для цього зв'яжіться з нами, і найближчим часом ми знайдемо комфортне рішення проблеми. Якщо у Вас виникли труднощі з використанням товару або Ви не знаєте, чи є одне з його властивостей дефектом, зв'яжіться з нами і ми підкажемо, що потрібно робити далі

Товар не підлягає обміну або поверненню при одному з наступних умов:

• природний знос товару;

• випадкові пошкодження, які виникли з вини покупця, в тому числі і неправильне використання, наприклад, вплив рідини;

• пошкодження, отримані в результаті стихійних лих;

• пошкодження, які з'явилися через порушення правил експлуатації або використання товару не за призначенням;

• пошкодження, внаслідок неправильного підключення до електромережі, аварійного зниження або підвищення напруги в ній.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.